Musik!


Är det någon som förstår hur less jag är på att inte ha någon musik nu?! Jag måste verkligen be Jocke komma hit med sina högtalare snart innan jag kreverar. Hela tiden kommer jag att tänka på någon låt, och tänker "Ååh, den där måste jag lyssna på!". Men så kommer jag naturligtvis alltid på då, att det måste ju finnas en anledning till att jag inte redan lyssnar på någon annan låt. Och så plötsligt *pling* du har inga högtalare, Sofie.

Jäkla Daniel! Det är hans fel. Det var han som pajjade mina förra sommaren, så att jag fick låna hörlurar av Emelie "tills vidare". Ja "tills vidare" blev till "tills vi kommer hem igen". Och efter ett tag gick ju såklart hörlurarna jag fått låna av Emelie sönder med. Och då hade jag ju en sådan tur att jag kunde få låna Jespers, men nu är ju de tillbakalämnade så att jag har blivit heeelt utan :( Stackars mig. Och jag vet att det här är lite av en bagatell, och att jag inte borde klaga, men det är faktiskt riktigt jobbigt.
Lååååååt mig få lyssna på musiiiiiik innan mina öron vittrar bort!

Men förresten, min kväll blev räddad tidigare pga att jag hittade räkor i frysen. Blev verkligen skitsugen på räkmackor, och blev så ledsen för att jag inte tänkt på det innan och bett mamma köpa räkor och frallor som jag kunde rosta osv. Men jag tänkte, jag kikar i frysen ändå. Och det var HELT RÄTT TÄNKT AV MIG, för jag hittade där både räkor och frallor :D Gissa om jag blev glad! Och mamma blev också glad eftersom hon då också fick sig en liten mackis ;) Men ja, sedan kom jag ju då på att jag inte hade några högtalare.. Huhuhu, cry.

Nu blir det snart säng för mig, har varit en lång kväll detta. Jag har inge land högtalare.


Godnatt, världen! Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0