Laboration


Alltså herregud, HUR SVÅRT kan det vara att göra en mättad sockerlösning?! Eller går inte ens det?! Nu har jag stått och vispat och vispat, socker ner i ett litet vattenglas, men det bliiir aldrig mättat. Jag får något seriöst bryt snart, haha. För utan den där mättade sockerlösningen kan jag inte göra min laboration, och Emmeli svarar inte på mitt sms heller. Haha, näe jag säger då det, biologi är nog inte min starka sida det heller...

Och dessutom får jag inte titta på idol i kväll! För mamma och pappa sitter och tittar på nånting annat (dötråkigt) på ettan och jag har tydligen inga kanaler på min tv? Näe, för Daniel tog visst med sig mitt kort då han åkte, utan att fråga mig. Så det var ju en trevlig liten överraskning måste jag verkligen säga, hihi. Ibland är min storebror alldeles, alldeles för bra.

Aja, ska gå och vispa jag. Jag återkommer väl kanske då jag är färdig med labben, huhu.
Ha det så bra tills dess!
Sofie.

Det enda jag vill är ju att du ska komma hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0