Hahaha


Snacka om att verkligen leta fel, "Bfam" verkar vara en otroligt tragisk och ensam människa hur som helst. Stackaren kan nog inte ha mycket till eget liv :/
(Dessutom tog jag bort kommentaren, vilket jag ångrar nu. Men Bfam hånade mig i alla fall för att ha skrivit att vi hann med att "pratar engelska" igår, så otroligt dumt av mig och jag ska springa upp på balkongen och hänga mig nu för att jag har skämt ut mig så fruktansvärt.)

Men i dag är det i alla fall lördag, och jag har bara läst och tittat på tv hela dagen, och det är även vad jag tänker fortsätta med. Annars nås jag på mobilen.

Ha en fortsatt trevlig kväll! Och ja, du med, Bfam :) <3 Puss.
Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0