God morgon!


Jag har nästan nyss klivit upp. Jag kikade just på mitt schema och det står att vi ska ha det andra passet i stället för första på psykologin? Blir helt snurrig nu jag, och det stämmer ju inte in för Jennan isf. Näe jag måste nog ta ett snack med giiirlzen när jag kommer till skolan, för såhär kan vi minsann inte ha det ;)

Jag har hur som helst bara två lektioner idag, och det vore sjukt skönt om jag kunde få ha dem direkt efter varandra, så att jag slapp det där hålet som jag vanligtvis har efter historian på måndagar. Visserligen brukar hela min måndag var ett stort jäkla hål, men idag hade vi ingen fysik på morgonen vilket resulterade i att jag har sovmorgon till 11:40. Skönt för mig då att enda bussen jag kan ta för att komma i tid går 09:40, haha. Men så är det, bor man mitt ute i ingenstans så får man nog ta det :)

Näe, nu ska jag kila iväg och göra mig i ordning for school!
Vi ses och hörs.


Sofen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0