Friday


Hello!
Äntligen fredag, och äntligen har jag gjort NK-provet. Kändes rätt bra faktiskt, jag klarar nog godkänt i alla fall :) Och sedan har även jag och pappa varit ute och kört bil alldeles nyss, vilket gick toppen idag! Så ja, hittills har det här varit en jättebra dag, kändes skönt att vara på skolan då det inte var så mycket folk där också faktiskt, kände verkligen att jag för en gångs skull kunde plugga på riktigt. Går mycket bättre på skolan än hemma. Dessutom blev jag bjuden på lunch av mamma, vi åt på jakten, blev en blandsallad för mig och den satt fint. Men ja som sagt, en jättebra dag.

Just nu håller jag på och kokar lite nudlar, ska äta det medan jag tittar på glamour med mamma tänkte jag, sedan i kväll ska jag nog inte göra nånting alls. Läsa lite och bara ta det lugnt. Eventuellt så ska jag börja att kika lite på historian också, har en inlämningsuppgift som ska vara klar på måndag. Men det lär bli så att jag snor ihop nånting på söndagkväll bara, haha.

Men nu är nog nudlarna färdiga! Vi hörs, kanske återkommer senare, PUSS!
Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0