Driver


Jag har just varit ute och kört bil, det gick väl lite bättre än sist kanske. Och idag höll jag i alla fall inte på att backa in i husväggen, vilket kändes skönt ;) Meeen det är verkligen vissa saker jag måste öva på, alltså riktigt simpla saker då som att till exempel ta igång bilen, eller ta igång, men få den att rulla. Jag får faktiskt sällan kärringstopp, men däremot blir det väldigt ryckigt i starten liksom. Förstår inte vad som hänt eftersom jag faktiskt var riktigt duktig på det när jag började köra, men nu är jag vääärdelös på det. Så ja, övning var det.

Annars ser det här ut att bli en otroligt trög dag. Jag vaknade 09:25 (!!!!) och kunde inte somna om så jag klev upp ungefär tjugo minuter senare, vilket har resulterat i att jag tycker den här dagen har varit hur lång som helst ;D Har suttit och tittat på Will & Grace på Tv4-Komedi i 2½ timmar.

Men nu är jag i alla fall jääättesugen på högtalare! Haha, jag vet att det var ett ganska bra tag sedan jag sa att jag skulle få låna ett par av min kusin, men det har bara inte blivit av. Ska snart ringa och höra om han är hemma, för nu börjar det bli kris här minsann. Satt och tittade på både "Kan du texten?" och "Musikmaskinen" igår och då hörde jag en massaaaa låtar som jag vill lyssna på.

Men men, ska väl gå och ringa det där samtalet då.
Ciao! Sofie.

Måhända att jag är en tönt, men jag orkar (och behöver) verkligen inte vara mogen inför dig.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0