Back


Aa, nu är jag då "klar" med labben, dock fattade jag ingenting. Ovanligt? Men jag och Emmeli ska sätta och ner och diskutera lite i morgon då vi kommer till skolan, så då kanske jag kan få lite klartext till varför potatisbitarna blev mjuka i socker- respektive saltlösningarna, och varför en av potatisbitarna blev "stenhård" i glaset med bara vatten, spännande! Är förmodligen inga andra än mina klasskamrater som förstår vad jag svamlar om just nu, men ser det ut som att jag bryr mig?

Nu har jag nyss tagit hem nya teman till mobilen också, kände att jag var lite less på mitt summer cocktail-tema nu, och så passar det sig ju inte heller nu när vi går mot mörkare och kallare tider ;) Deprimerande det låter... Men jag tycker faktiskt det ska bli lite mysigt, trots min mörkrädsla så gillar jag då det är mörkt ute. Huvudsaken det är ljust inne säg!

Dadde har väldigt bra musiksmak btw, nu har han suttit och skickat en massa gamla godingar på youtube till mig som jag inte hört sedan jag var typ tio! Nostalgikänsla till tusen. Så om ni vill tänka tillbaka ska ni höra av er till honom ;) Haha och han kommer tycka jag är skiiiiittöntig som nämner han här nu. Men han är ju så häftig så det väger över ändå, haha.

Näe nu får det vara sluttramsat, ha en trevlig kväll!
Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0