AdLibris


Eftersom jag bara har en bok kvar av mina olästa böcker nu så tänkte jag att jag skulle beställa några böcker på internet. Jag gick alltså in på adlibris.com som jag blivit tipsad om av min kusin för en herrans massa år sedan (höhö, jag levde inte ens för en herrans massa år sedan). Men hur som helst så hade jag inte vetat om hur billigt det var där, minsann! En pocketbok kostar så lite som 39 kr, det är ju i princip gratis! Så jag beställde fyra böcker, vilka jag ser fram emot att få ha i min hand något enormt :D De skulle anlända inom en vecka om jag förstod saken rätt. Och jag beställde även en deckare till pappa, eftersom han gillar den typen av böcker.

Och det blir inga högtalare för mig ikväll, eftersom min moster inte riktigt hade tid. Men förhoppningsvis i morgon då! Ååååh, vad jag hoppas. Men eftersom jag inte har några högtalare just nu, och jag lider av en otrolig musikabstinens för tillfället, så tänker jag gå och börja läsa på min sista bok så att jag får något annat att tänka på.

Trevlig kväll! Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0