Sova?


Uuh, är så trött. Tror att jag ska försöka göra tidig kväll i kväll, jag måste nog till och med börja skärpa mig med sov-timmarna på heltid? För jag är helt sjukt trött på dagarna och det håller liksom inte. Nu för tiden sover jag ungefär fem timmar per natt, och sedan sover jag knappt på dagarna heller eftersom jag får för mig att jag inte hinner, trots att jag verkligen inte gör nånting över huvud taget förutom att jag sitter här. Haha, tragiskt det låter.
    Men hur som helst, jag ska faktiskt gå och lägga mig i tid i kväll, det har jag bestämt, och samma sak gäller i morgon. NU ÄR DET SKÄRPNING FÖR FRÖKEN STATTIN HAR JAG SAGT!

Dagen har varit helt okej, eller ja... Jo det har den varit :) Och snart är det onsdag! :D JENNAN, vi ska se Bjöööörn<3 Och sedan efter det är det snart fredag. Och fredagen kommer verkligen bli super, eller hur Emma? Jag hade ju nämligen bestämt att jag inte skulle på den där festen. Men solstrålen övertalade mig, så nu är jag skittaggad. Och jag har ju även lyckats få till det så perfekt så att Emma ska fixa Joels hår en gång för alla! För han är så seg med att fixa det själv, öööhöhö. Och jag vet, nu tänker alla "Men det är väl inte ditt problem", men jo det är det fasen. För han har skåpet typ mitt emot mig, så jag ser ju honom varje dag ;)

Och i dag var jag och mamma och hämtade ut mina böcker :D Fyra stycken! Så underbart, hihi. Synd bara att jag typ aldrig kommer få tid till att läsa dem, men det ordnar sig säkert.

Nu orkar jag i alla fall inte skriva mer, ingen pratar med mig på msn ändå.
Svar: Ja, det är synd om mig.

Ha en trevlig kväll allihop, PUSS!
Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0