Hemma


Ja, så var jag äntligen hemma då. Efter en otroligt långt bussresa. Men det gick ändå rätt så bra faktiskt, hann nästan läsa ut en av mina böcker! Har dock inte läst någon Kruse men det tar jag i veckan i stället.
    Dessutom är jag lite för trött just nu för att orka berätta om helgen som varit. Men den har varit helt grym i alla fall, har haft skitkul med Emmeli (och Dennis fläckvis i och med att han inte varit med hela tiden). Men vi har sagt att vi ska ta och göra om det någon gång framöver, och då ska jag ta det lite lugnare tror jag, för den här utgången slutade inget vidare måste jag säga. Tur att det var i Stockholm och inte i Kramfors så att ingen jag känner såg mig ;) Men men, jag mådde som jag förtjänade dagen efter hur som helst!
    Nu ska jag se om inte min första säsong av vänner har anlänt. Haha, jag vet att jag hållit på med det i evigheter men den hann faktiskt aldrig ladda färdigt innan pappa skulle ta med den till Härnösand i torsdags så då fick det vänta. Men nu ska den då som sagt vara klar!

Vi hörs mina vänner :) PUSS!
Sofie.

Kommentarer
Postat av: Niklas

JA!!! Nästa gång blir det dock ingen flatline och allt borde därmed sluta på ett bättre sätt :)

2008-10-29 @ 01:02:05
Postat av: Sofie

Ja, tack för stödet Niklas! :D På återseende då :)

2008-10-29 @ 02:10:41
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0