HELG


Gud, kom ju nyss på att jag inte hade bloggat, tänk om jag hade missat det alltså ;) Vilken disaster! Men jag kom ju som tur var på det. Och nu är det äntligen helg också, vilket känns helt underbart. Visserligen blev jag aldrig klar med rapporten i dag, så jag kommer måsta skriva den på söndag. Men det är länge dit, känns som att jag verkligen inte orkar bry mig nu heller...

Jag är i alla fall på skitbra humör, känner mig uppskattad och ihågkommen och allt sånt där. Mycket tror jag det beror på en viss person som hör av sig mycket och visar att han bryr sig om mig fastän han är äldre och bor en bit bort. (Och nej, det är inte min bror jag pratar om, haha) Men det känns faktiskt grymt bra :) Och så ser jag jättemycket fram emot Stockholmsresan också, som jag vet att jag tjatar om men det kommer bli så sjukt roligt! Jag bara vet det :)

Jaja, har egentligen inte nånting direkt att skriva i kväll. Tänkte slå på någon film nu och sedan kanske gå och lägga mig. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Jag ska hur som helst sova länge
i morgon, väldigt länge - underbart!

Men ja, ha en trevlig kväll everybody, take care :)
Sofie.

Kommentarer
Postat av: Magda

Love is in the air ;) hihi

2008-10-10 @ 23:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0