Fysik?


Tänkte nyss "Jaa just det, jag har ju en blogg (dagbok) också!", kan ju inte svika mina trogna, dyrkande fans. I dag känns det som att jag bara haft fysik på hjärnan. Eller alltså, jag har inte haft själva fysiken på hjärnan, inte alla formler osv. För jag kan inte en enda utav dem :) Däremot har jag haft tankar om morgondagens prov på hjärnan hela dagen, har liksom inte kunnat slappna av för att jag hela tiden har haft i bakhuvet att jag borde plugga, att jag borde ta tag i det. Och faktiskt, nu när jag tänker efter, jag har nog haft det sådär hela veckan. Uuuuh, det är inte kul faktiskt.

LS-dagen i dag var förresten helt okej måste jag säga, visserligen åkte jag, Emmeli och Robert hem vid halv tolv, men vi hann ändå med en hel del och det var inte riktigt så tråkigt som jag trodde det skulle bli. Och så "pluggdagen" hos Emmeli blev lite som den blev den med. Robert var ju mest grinig hela tiden, förutom då han fick fika ;) Sedan körde jag hem, och så körde jag till Nyland och tillbaka som vanligt, och när jag kom hem så åt jag, och sedan tittade jag på tv. Sedan satte jag mig och "pluggade" i typ en halvtimme, sedan ringde Emmeli och vi gick igenom några uppgifter.
Men still hörrni, det här provet kommer att gå skitdåligt, no doubt about it.

Ehm.. Vad mer? Jo just det, i morgon ska den skandalomsusade Mary Kay-kvällen äntligen äga rum. Eller ja äntligen och äntligen, jag tycker väl mest det ska bli en pina. Men blir säkert mysigt med tjejerna, och mommas fika och sådär. Vi får hoppas att de i alla fall inte känner att de totalt har slängt bort en kväll. Är dock lite värre för mig som har psykologiprov på fredag, men jag får väl plugga när tjejerna åkt, ska väl inte vara några problem kan man tycka?

Jaja, nu blev det mycket det här.. Och jag orkar faktiskt inte skriva mer, är så less! Vill bara ha lov, så att jag kan dra ner med Emmeli till Stockholm där vi ska supa skallen av oss ;) Haha! Vet att hon typ aldrig läser min blogg, men måste berätta för henne att jag skrev det här nu, för det är nämligen verkligen det vi ska göra på lovet!

Hejdååå everybody! PUSSSSSS.
Sofie.

We would be awesome.

Kommentarer
Postat av: Poffis

Weeey, go LS-dagen =)

2008-10-02 @ 20:53:20
URL: http://ztefan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0