Fredag


Hej, jag vet att jag är dålig på att uppdatera, eller jag har i och för sig faktiskt skrivit en gång i dag kom jag på nu, men tänkte bara meddela att jag ska äta nudlar nu (vilket jag som tur var inte gjorde tidigare) eftersom jag inte får någon annan mat. Min storebror och hans flickvän åkte nämligen iväg till Kramfors i kväll för att äta hos Emelies pappa. Hehe... Så det blir nudlar för mig, som sagt. Och i morgon är det tydligen jag som står för matlagningen, för då skulle Emelie plugga.
    MEN SEDAN BLIR DET KRAMM... I alla fall. Så vi ses väl där :)

Hur som helst så behöver ni inte oroa er för mig, för Daniel och Emelie kommer i alla fall hem lagom till idol, så jag slipper vara ensam i kväll med. Awesome!
    Justja, nudlar var det. Ha en bra kväll. PUSS!

Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0