Finally friday


Äntligen, äntligen, äntligen! Helgen är gryyymt välkommen alltså. Jag hade planerat att inte göra ett skit i dag (förutom då att bara njuta av idol och allt annat krimskrams som finns omkring mig) och det är precis vad jag har gjort! Först såg jag Shrek den tredje!!! OCH AMANDA DEN VAR PÅ ENGELSKA :D Som jag har väntat på den! Skulle ju se den på flyget då vi åkte utomlands i vintras. Hade till och med sagt till Amanda "TÄNK om de visar Shrek tre på flyget ner!", och så gjorde de det, men till min besvikelse var den på svenska. Och Shrek ska inte ses på svenska, INTE! Så jag satt och läste i stället då, Amanda tyckte jag var lite fjantig tror jag. Men hur som helst så har jag då sett den nu, och jag tyckte den var skitbra.

Efter det var det Idol, och jag bara äääälskar Kevin och Loulou, dom är ju så söta :D Och så tycker jag att Alice är jättebra, och även den ljushåriga Robin är grym. Eller ja, det är lättare att säga vilka jag tycker suger. För det är helt enkelt Jesper Blomberg. Tråkig, ser ut som en tjej, för sig som en tjej, sjunger visserligen ganska bra, men vart är inlevelsen, lillgubben? Nej tack, han kan gärna få åka. Jenny och Yasmina eller vad hon heter är också väldigt intetsägande, så jag skulle inte sakna dem nämnvärt heller ;)

Men i morgon blir det kalas hörrni! EMMELI FYLLER JU ARTON, stooortjejen :D Och på tisdag är det min tur, så vi kör någon slags gemensam myskalasfest i morgonkväll. Kommer säkert bli roligt, det är i alla fall vad jag tror. Dessutom blir vi ju bjudna på Biggans alldeles underbara lasagne, så vad mer kan man önska egentligen? Och så lite cider och några drinkar på det, toppen!

Men men, nu ska jag gå och kika om idol kanske har börjat igen, är lite osäker på vilken tid det var. Jag skriver nog i morgon innan jag åker till Emmeli och sådär. Så vi hörs då!

Puss och god kväll.
Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0