Dagen efter


Hej alla glada!
Jag känner mig lite seg i dag, och därför är jag heller inte inne på msn eller någonting. Känns som att jag inte orkar prata med någon just nu. Måste även ta tag i biologin, men jag vet inte riktigt vad vi har prov på, dock ska jag ju ha någon slags provlapp någonstans och på den ska det väl stå kan man tycka.

Kvällen igår var, som ni kanske såg, skitbra. Helt otroligt roligt hade jag, och fick en rejäl pratstund med Emelie. Hon är den som alltid kommer förstå mig, och jag vet att jag kan berätta vad som helst för henne och få ett rakt och ärligt svar. Jag berättade en av mina största hemligheter för henne igår, har inte vågat tidigare för att jag har trott att hon skulle döma mig. Men det gjorde hon inte, hon sa att hon visserligen tyckte det var fel, men att hon förstod mig. Och ja, hon är som en storasyster för mig verkligen, och jag uppskattar henne enormt.

Men men, det var dagens kärleksförklaring det. Nu ska jag börja ta hem vänner, är verkligen på tiden. Ha en fortsatt trevlig kväll och lova att ni tar hand om er.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0