Weekend coming up

Nu har jag bara en lektion kvar den här veckan sedan har jag heeelg! Och då styr jag kosan mot Umeå där Emlan väntar med öppna armar. Haha, eller något liknande? Ska i alla fall, åter igen, bli sjukt skönt att få komma härifrån ett tag. Får se om jag kanske kan övertala Emelie att vi ska gå ner på stan på lördag och se om jag kan hitta några tröjor. Är i stooort behov av tröjor vill jag lova. Och en varmare jacka skulle jag behöva med. Egentligen vill jag ha en sån som alla redan har, men ändå inte eftersom att alla redan har en ;) Men vi får se hur det blir. Tänker inte köpa en röd i alla fall för det är jättemåånga som har röda (Magda t.ex. :D).
    Men vet ni vad. Jag har inte fått någon skolkatalog! WHY is that?! Kan inte förstå. Alla andra fick ju sina skolkataloger redan igår, men jag har inte fått någon, och jag är helt säker på att jag beställde en. Blir tokig. Och pappa sa "Ja men då är det bara att ringa någonstans för det är ingen mening att bara sitta och vänta, då kommer du inte få någon. Bla bla bla..." Ofta jag tänker ringa någonstans då... Känns lite tråkigt bara eftersom det här är sista året i skolan och det hade verkligen varit roligt att få ha skolkatalogen kvar. Fick ju ingen förra året heller, men då beställde jag inte ens en för jag glömde bort det. Huhu...
    Men för att övergå till någonting positivt så gick biologiprovet riktigt bra i dag :) Känns otroligt skönt, så jag slipper oroa mig för det längre liksom. I kväll är jag ledig hela kvällen och då tänker jag fira det med... Ja ni vet nog vad, eheeeeee.
    Förresten så ska mamma bjuda mig på kebabrulle i dag. GÖTT! Eller a, är inte så himla sugen på det just nu om jag ska vara helt ärlig, men det hördes verkligen att hon frågade bara för att göra mig glad och då kan jag ju knappast säga nej, can I? :) Jag har faktiskt trots allt ett hjärta till skillnad från många andra på den här jorden.
    Wellwell, nu ska jag gå och leta igenom högen med post EN gång till... Sedan ger jag upp. PUSS!


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0