Torsdag

Hej hopp!
    En helt vanlig torsdag är det, förutom att jag känner mig lite tröttare än vanligt. Haha, trodde inte det var möjligt men, apparently! Men jag somnade ändå en timme tidigare än vad jag brukar igår ;) Sedan höll jag på att börja grina då mamma kom och väckte mig i morse, haha på riktigt alltså! Blev så förtvivlat less, kändes som att jag hade sovit i en timme, max! Men näeru. Plus att hon väckte mig klockan sju, OCH JAG MÅSTE KLIVA UPP DÅ! Kunde inte ligga och dra mig heller, så lite trumpen var jag allt där på morgonkvisten.
    På idrotten i dag fick vi, som jag berättade om igår, se en film (egentligen ett inspelat tv-program) med Paolo Roberto. Det var inspelat då han var 35, och shiiit vilken body han hade! Blev helt såld. Sedan förstörde han den genom att gå på en diet som innebar att bara äta skräpmat och inte träna på tre veckor, tyckte faktiskt synd om honom för man såg hur livsgnistan typ slocknade i ögonen på honom. Men han återhämtade sig ju som tur är ;) Och världens sötaste son hade han med... Gah, ge mig! Mina barn ska i alla fall få mina bruna ögon, annars blir jag förbannad :O
    Sedan hade vi även matte och fysik i dag, lektioner som egentligen inte ens är värda att nämnas. Jag hatar dessa ämnen ifrån botten av mitt hjärta! Och jag vet inte om det beror på att jag inte förstår, eller om jag helt enkelt tycker att det är helt sjukt ointressant. Tror dock att det beror lite på båda, de överlappar liksom varandra. I och med att jag är ointresserad så bryr jag mig typ inte, vilket leder till att jag inte förstår. Men jag gjorde trots allt små framsteg i matten i dag, men de var ytterst små.

Men det var allt jag hade att säga för tillfället, nu ska jag som vanligt slå på Vänner.
    OCH JUSTJA! Jag har bett pappa om att få lövbiff till middag i dag, låter inte det bara alldeles, alldeles utmärkt? ;) Jag längtar i alla fall, för nu börjar jag bli lite hungrig, haha. Men nu var det vänner ja. Take care, PUSS!
    Sofie.

So, so what?
I'm still a rock star, I got my rock moves, and I don't need you.
And guess what!
I'm havin' more fun. And now that we're done,
I'm gonna show you tonight, I'm alright, I'm just fine.
And you're a tool so...
So what?!
I am a rock star, I got my rock moves.
And I don't want you tonight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0