Tisdag

Haha, är det någon som kan förklara för mig hur jag lyckades försova mig i morse? Mamma var in och väckte mig kvart över sex, och jag sa att jag hade sovmorgon så hon åkte bara. Sedan ringde mobilen som vanligt, och efter det minns jag inget mer. Jag måste ha slagit av den. För sedan vaknade jag inte något mer alls förrän robert ringde 08:40 och frågade vad jag gjorde, haha. Som tur var skulle han ta bilen in till skolan, så jag fick lite visserligen lite brådis, men hann i alla fall bli klar på typ en kvart? Eller om det var tjugo minuter... Men måste säga att jag är lite stolt över min insats trots allt :D
    Förresten så måste jag skicka in den där skiten om vilken linje jag ska gå och titta på i Umeå. Och förresten så vet jag inte ens vilken det är jag ska gå på. Och FÖRRESTEN så sa jag till Calle i dag att jag redan hade gjort det, så jag borde alltså göra det typ nu, helst för tio minuter sedan. Och förresten, så tror jag att Umeåresan kommer suga stenhårt.
    Oj, vad svårt det var att ta sig ifrån det där förresten-träsket nu, haha. Men jag ska i alla fall gå och plocka undan lite här hemma. För jag får ju faktiskt främmande i kväll, hihi! Visserligen kommer jag måsta sitta och plugga, men det ska nog inte vara några problem. Eller jo det kommer vara stora problem :( Men ja, vi får väl se...
    PUSSSS!


Sofie.

Kommentarer
Postat av: Jennanpennan :)

"Plugga" menar du? ;)

2008-11-25 @ 19:01:27
Postat av: Sofie

Jennanpennan: Ja, det var det jag menade ;)

2008-11-25 @ 20:14:38
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0