Studiehandledartid

Hej, jag sitter på skolan och har klassråd nu. Vi diskuterar LS-dagen, haha och roligt är det verkar det som. Jag skriver bara för att jag inte orkar engagera mig i det de pratar om... Var vänlig och berätta inte det för Calle ;)
    Emmeli försov sig i morse, hon kommer nog hit snart skulle jag tro. Jag fick åka med Robert in, och det skulle hon med egentligen, men Robert ringde och väckte henne då vi stannade utanför hennes hus. JAG däremot försov mig icke i dag, trots att jag inte la mig förrän runt fyra någon gång, vilken rebell jag är. Dock känner jag mig inte så trött för tillfället, men det kommer väl senare det säkert :)
    Men nu ska jag sluta skriva, hörde att det nämndes något om fika! Vi hörs senare, PUSS!!


Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0