Sjukdag

Haha, ja jag och Darijo blev hemma i dag. Kan verkligen inte förstå just nu hur jag fungerar. Jag var helt och hållet vaken 06:57... 06:58 sov jag som en stock, och vaknade då Emmeli ringde 07:43. Så ja, vi klev upp kanske tjugo minuter senare och började göra oss klara för att ta bussen som gick en timme senare än vanliga skolbussen. Och självklart missar vi den. Då vi kliver ut på bron ser vi bussen passera mitt hus, haha, helt sanslöst! Och Darijo påstår att vi skulle hunnit med den om vi sprungit, det sa han till och med till sin mamma, nöt! Vi hade aldrig hunnit ändå. Men hur som helst så gick jag in och ringde till mamma, som sa att jag skulle ringa till mormor eller annars sjukanmäla mig. Så jag ringde till mormor som tyckte det var lite dåligt väglag och så vidare, inte så otippat ;) Hur som helst så blev vi som sagt hemma. Men nu har han åkt hem, så det känns lite tomt här...
    Och nu har jag ännu mer ångest inför fysikprovet i morgon, vet verkligen inte vad jag ska göra. Emmeli sa att till och med Robert Lundgren behöver plugga till det här så det känns inte så himla lovande måste jag säga... Ska fråga mamma om jag får vara hemma, haha. Eller ja, så får man ju faktiskt inte göra, men vad fasen. Hellre det så att jag kan få plugga med en Robert som kanske kan allt sedan! Haha, egoistisk jag är :(
    Ojoj, nu fick jag just besök av Jehovas! Hur spännande låter inte det då? Fick en lapp som han sa skulle innehålla svaret på livets alla stora frågor. Känns skönt, ska spara den lappen tror jag, låter ju som en lapp man verkligen alltid kommer att ha nytta av :) Skulle visserligen vara ännu bättre med numret till författaren, som verkligen VET svaret på alla stora frågor. Men det kanske är mannen himself (Gud) och jag har hört att det är quite a challenge att få tillgång till hans nummer, så jag ger upp.
    Nej men det var nog vad jag ville ha sagt i dag, och så vill jag be om ursäkt till Emma för att jag inte kunde luncha med henne i dag då, I will make it up to you! Åter igen, hehe. Men vi hörs nog senare, bye. PUSSS!


Sofie.

Kommentarer
Postat av: Poffis

Men var inte numret till Gud typ 50 000? Det var det iaf när jag var liten...

2008-11-26 @ 17:49:11
URL: http://poffis.blogspot.com
Postat av: Sofie

Poffis: Jag tror han har flyttat sedan dess faktiskt :/

2008-11-26 @ 19:47:53
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0