Torsdag

I dag har jag suttit och läst om den där jäkla Heinrich Himmler, ledaren för SS, hela dagen. Dessa två bokstäver råkar vara mina initialer och han var även född på min födelsedag, sammanträffande? Wouldn't think so. Det här är ödets grymma sätt att visa att jag är en ond människa innerst inne. Men jag är fullkomligt nöjd med det, alla kan inte vara goda ;) Och vill ni veta en sak? Jag har faktiskt inte ens slagit på tvn på hela dagen, hur duktig är inte jag?
    Ja justja, kanske ska berätta att jag faktiskt stannade hemma från skolan. Det kan hända att det var fel av mig, men det var verkligen helt nödvändigt. Hade varit meningslöst att gå dit. Och jag är arton nu, så jag får ta mina egna beslut. I morgon tror jag Robert skulle hjälpa mig lite, om han nu ville det :) Sedan tror jag bestämt att det är dags för Sofen to get a grip! För jag känner att det här inte riktigt håller ;)
    Dessutom har jag haft en ihållande huvudvärk i tre dagar nu! Jag är inte säker på vad det beror på, men Emlan trodde att det kunde vara att jag dricker för dåligt. Så nu ska jag börja dricka vatten ganska regelbundet. Vi får hoppas att det hjälper :) Det skulle ju faktiskt även kunna vara kombinerat med all stress som jag tycker mig uppleva just nu. Äh, frågor som jag inte själv kan besvara, så nu droppar vi det.
    Jag har ganska dåligt samvete för att jag inte kunde luncha med Emma i dag heller, jag hoppas att det löste sig för henne på bästa sätt! Shit vad jag är skyldig henne mycket nu. Nästan så jag måste skolka hela nästa vecka för att luncha med henne varje dag ;) Haha, det tror jag nog hon kommer tycka låter som en bra idé! I alla fall så ses vi ju i morgon, och på lördag, ska göra allt jag kan för att gottgöra henne då ;) Haha!
    Nu ska jag i alla fall börja skriva på historian tror jag, wish me luck! PUSSSS.


Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Ja det tkr jag att du ska :) skolka alltså och luncha med mig. Sen vill jag ha massage också :) sen kan du väl bjuda på en tripp till stockholm så jag får bo på hotell och äta hotellfrukost också? :) då kan vi säga att vi är kvitt.

2008-11-27 @ 20:33:54
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Var det allt eller? Shit, du är verkligen inte långsint du ;)

2008-11-28 @ 00:48:03
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0