Saturday night fever

Good afternoon people!
    I dag sov jag länge minsann. Halv två tror jag Emlan kom in och väckte mig, och då hade jag inte vaknat till en enda gång innan. Hade inte ens vaknat av de två smsen jag fått, vilket är really rare :p Men så fort jag klev upp fick jag en mugg glögg och lite pepparkakor av pappa, och det var min frukost det. Men det är bara bra att jag inte åt någon särskilt bastant frukost (höhö, bastant) eftersom vi ändå ska äta massvis med gott till middag i dag. Ser verkligen fram emot det! Visserligen känner jag inte särskilt mycket smak, men jag känner mer än vad jag gjorde igår i alla fall. 
    Jag vet inte riktigt vad som händer i kväll, förmodligen ingenting. Emlan surrade om att vi skulle hyra en film eftersom det bara är skit på tv, så vi får väl se om det blir så. Annars kommer det nog bli en lugn och halvdryg kväll, precis som igår. Jag börjar bli så less på det här nu. Thank God att jag får komma härifrån i morgon!
    I alla fall, i morgon hoppas jag att jag har blivit lite friskare i alla fall, för i morgon ska allt vara hur bra som helst. Men det är jag nästan säker på att det kommer bli ändå.
    Nu kom Emelie in och sa att hon skulle massera mig snart, som jag behöver det nu alltså. Men ja, ha en fortsatt trevlig lördag, kan hända att jag återkommer. PUSSSS!


Sofie.

And all I've been doing is protect it,
a lie for the sake of my pride.
While all the others had me thinking,
we could be more than just amazing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0