Sanning eller konka

Haha, det spelet på msn är så otroligt tråkigt att det till slut ändå blir lite underhållande. Jag menar, har man ingenting annat att göra en onsdagskväll kan man lika gärna ägna sig åt det. Men efter två omgångar är man ganska less, haha.
    Jag kom på nu i kväll att jag visst har prov på fredag. FUN! Och det är i psykologi dessutom. Då det äntligen är ett ämne som jag faktiskt skulle kunna tycka om att plugga i, då glömmer jag såklart helt bort provet. Så nu kommer jag få sitta sista kvällen ändå, precis som vanligt. Tror ni jag blir lite trött på mig själv eller? ;)
    Hur som helst, den här kvällen har varit hur mysig som helst och ja... Kan inte säga mer än att jag inte ens kan föreställa mig hur det kommer att vara i verkligheten. Ha en fortsatt trevlig kväll, och sov så gott när ni nu ska gå och lägga er, för det tänker jag göra :) PUSSSS!!!!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0