nära-döden-upplevelse

Hejsan hoppsan lillebror!
    Fy fasen vad jag skäms över mig själv just nu. Jag har ju två prov i morgon, i naturkunskap och biologi, och Lina var så snäll så hon satt med mig på skolan och gick igenom båda ämnena. Tack för det Linaflina! :) Men i alla fall, så när jag skulle åka hem då så glömde jag såklart blocken på skolan!! Packade ner böckerna i väskan, men struntade i blocken. Av vilken anledning liksom?! Och inte kom jag på något förrän jag kom hem heller. Så jag panikringde till mamma och bad henne åka ner på skolan för att se om blocken låg på skåpen. Och för det första så var det låst in till skolan, och för det andra så låg det inga block på skåpen :( Huhu... Så jag ringde på Calles mobil, där jag inte fick något svar, så då ringer jag hem till honom, och vem svarar?! Jo den kvinnliga versionen av Snellman, min drömkvinna. Och tydligen var hennes make fortfarande på skolan, så hon var faktiskt väldigt hjälpsam och gav mig numret till hans kontor. DÄR svarade han, och vi kom fram till att jag inte ska göra biologiprovet i morgon trots allt, utan att jag kanske tar det på onsdag. Så det känns faktiskt skönt. Det kom i alla fall någonting gott ur den här jädra knipan ;D Men som jag skäms! Ni kan nog inte förstå...
    Och ont i magen har jag i dag! Jag får det lite då och då, och det har pågått under en tid. Undrar vad det kan bero på? Mamma sa att det kanske berodde på att jag åt frukost i morse, haha. Brukar ju inte göra det då jag inte har tid, men jag var piggare än vanligt i morse ;) Trots att jag såg på film till klockan tre i natt, eller det blir väl i morse det med kanske? :D Jaja, nånting konstigt var det hur som helst.
    Nu är det i alla fall bestämt att jag åker upp till Umeå på fredag efter skolan. Emlan blir ensam hemma och det pallade hon inte så då ska jag åka dit och hålla henne sällskap. Titta på idol och sådär på fredag, sedan får vi väl se vad vi hittar på på lördag. Var alldeles för länge sedan jag var där sist nu. Tråkigt bara att inte Daniel är hemma då jag väl kommer dit men, det lär ju inte vara sista gången jag åker upp.

Och så skulle jag nu vilja tillägna ett alldeles eget litet avsnitt i den här texten till min kära vän Emma Jonasson för att hon var så snäll och fixade min design igår. Hon satt jättelänge och knåpade med den. Och är den inte snygg så säg! Blev så himla nöjd, och nu är jag som jag sagt några gånger tidigare till henne, verkligen skyldig henne en gentjänst. Och så kom hon till skolan i dag så jag fick träffa henne en stund och det gjorde mig glad :) En liten färgklick sådär i min annars så trista vardag. Tråkigt bara att hon kom så sent så att jag inte ens hade hål längre ;) Men det är smällar man får ta!

Nu ska jag i alla fall sluta skriva. Ha det bra, PUSS!
    Sofie.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, söt du är Sofie ;) Tack för att du var med mig och väntade på Jannebanan!

2008-11-10 @ 18:01:28
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Haha, just say the word ;)

2008-11-10 @ 20:31:20
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: amanda

vad fin den blev:)

pöss

2008-11-10 @ 21:19:05
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Amanda: Tack sötnos :)

2008-11-10 @ 22:07:44
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Cd,

Intressant blogg, SNYGG design! :) Pöss

2008-11-11 @ 00:03:59
URL: http://babyface.istheshit.net
Postat av: Sofie

Cd,: Haha, kul att någon tycker den är intressant i alla fall :) Och ja, tack! Blev supernöjd med den :D Hihi!

2008-11-11 @ 00:15:23
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0