I'm gonna get dressed for success

Jag är hemma från skolan nu. Huhu, det var faktiskt lite synd om mig i dag. Jag hade naturkunskap till 13:55 och efter det var jag helt ensam ända fram tills bussen gick 15:45. Men som tur var så fick jag lite sällskap, via sms visserligen men jag klagar inte. Hur som helst så gick jag runt lite på stan, gick in på konsum och hälsade på mamma, köpte pölsa (?) osv. Sedan gick jag in på Wedins och kikade lite på stövlar. Hittade ett par skiiitsköna, och de var rätt snygga också. Enda problemet är att de är ganska lika de jag redan har, så jag får nog tjå mig lite innan jag slår till tror jag. Sedan vet jag inte heller om jag borde ha 36 eller 37... 36orna satt bra med vanliga tunna strumpor, men tänk om ja vill ta på mig ett par högre, tjockare strumpor då? Hmm... Tål att tänkas på det med :) Efter att jag varit på Wedins sprang jag i väg och solade lite, var otroligt skönt måste jag säga. Sedan gick jag och mötte Emma på Ice och så åkte hon med min buss hem till "Lundeland" som hon säger ;)
    Och så hamnade jag ju då, som vanligt, slutligen här, efter att ha tagit en dusch och smörjt in mig med hudlotion och sådär :) Lyssnar på Roxette igen gör jag med. Tror faktiskt jag ska slå på Vänner, har längtat hela dagen. Fyyy fasen, den här dagen har varit kämpig vill jag lova. Men jag ska snart ta mig i kragen, tror jag i alla fall? Jobbigt bara att jag glömde naturkunskapsboken på skolan, vi får hoppas att hon inte tänker ta det där förhöret i morgon nu eftersom jag inte skulle till tandläkaren... Men säkert lär hon väl göra det bara för att jag sa sådär.
    Men Vänner var det visst, tjohej!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0