Hej söndag

Fyyy vilken tung dag detta har varit, haha. Vaknade upp i Ullånger i världens varmaste rum inklämd mellan två HIL:are, kan väl inte bli mycket värre än så tror jag ;) Och till råga på allt så fick inte Emma någon frukost så där på slutet innan vi åkte hem började hon bli riktigt matelak :O Haha, fast hon var ganska rolig också. Tappade bort mobilen och hade sig ;)
    Då vi väl kom hem till Lunde blev det en rejäl frukost för mig och Emma, jag blev så mätt så jag knappt kunde stå. Sedan blev det soffan framför TVn med Sophia som låg och tittade på Jonson och Pipen. Haha, hade aldrig sett det förut, måste säga att det var ett ganska underhållande program just i dag ;) Dock somnade jag efter ett litet tag.
    Sedan blev det pizza här hemma och den var verkligen INTE välkommen. Fy fasen, har nog aldrig varit så osugen på pizza i hela mitt liv. Pinade i mig en fjärdedel sedan tog det stopp, haha. Men är ändå inte särskilt hungrig nu heller så ja, vi får se hur kvällen artar sig.
    Men nu ska jag titta på Vänner, hejdå!


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0