Godnatt!

Nu har alla mina så kallade nära och kära lämnat mig åt mitt öde här i sängen, så jag tror jag ska ta och släcka ner jag med och krypa till kojs. Lite tomt kommer det dock bli, men det fixar nog jag! Och så har jag faktiskt en timmes sovmorgon i morgon vilket känns nice.
    Men jag hoppas alla har haft en himmelsk afton, min har varit him... -la händelserik i alla fall måste jag säga, haha. Och så har jag halvt bestämt med Emma nu att vi ska åka till Sundsvall på lördag så jag kan köpa lite nytt och fräscht till garderoben. Hur kung låter inte det då? Värdinnan kan ju inte se ut hur som helst! Så att säga...
    Emma kom ju förresten på värsta söta saken tidigare i kväll, hon är Emma från Lundeland och jag är Sofie från Bjärtråby, haha sött va? :D Hon kan det där Emma Jonasson!
    Hur som helst, nu blir det sängen för fröken Stattin (eller var det fru Stattin, Darijo? Haha). Men vi hörs förmodligen mer i morgon mina vänner, PUSSS!



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha du är så söt Sofie :D Och ja, du ska vara snyggast! Sen jag..

2008-11-25 @ 17:23:20
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Haha ja, du får vara näst snyggast :D

2008-11-25 @ 23:00:46
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0