Godmorgon världen

Jag fick just ett telefonsamtal ifrån min kära, kära, kära vän Emmeli Hedström :) Hon ringde och skrämde halvt ihjäl mig eftersom att jag höll på att missa bussen på grund av henne. Men så visade det sig att hon ringde för att berätta att vi får åka med Robert till skolan i dag, vilket var en jäkla tur för jag tror jag hade missat bussen ändå annars, med eller utan Emmelis samtal. Men Robert ska i alla fall komma runt fem-tio över åtta någon gång. Så då kan man undra vad jag ska göra fram tills dess. Jo, jag tänkte ju först då göra någon macka kanske, som jag kunde mumsa på. Eller varför inte ta sig en liten tallrik med yoghurt? Nej men just det, jag har visst alldeles nyss borstat tänderna och allting kommer smaka kratta... Synd för mig!
    I dag kommer det massa nior till skolan, bland andra min AMMIS! :D Hon verkade inte ha mycket mer koll än jag på nästan någonting kring den här dagen, men jag hoppas jag får träffa henne en liten stund i alla fall. Känns som att det är ganska tveksamt men, hoppet är ju det sista som lämnar människan sägs det, haha. Men vi ska i alla fall göra någon slags labb på fysiken för att skrämma bort de sista ynka stackarna som kanske är lite intresserad av att börja på natur. Så nej, Ådalsskolan, det blir nog inget NV09 ska ni se :) Lite trist kan man kanske tycka, men mig berör det ju inte i och med att jag inte är här då.
    Igårkväll gick jag och la mig sådär relativt tidigt igen. Jag är lite stolt över mig själv faktiskt. I och för sig försov jag mig lite i morse ändå. Men det visade sig ju att det inte gjorde någonting så jag tänker se förbi det ;)
    Och i morgon kommer Danny och Emlan hem! Wihooou, då ska jag och Daniel jobba matte och fysik :D Eller nej det kommer vi ju förmodligen inte göra, eftersom vi aldrig gör det när han är hemma. Men jag ska i alla fall ta med mig böckerna hem så får vi se vad som händer. För jag menar, vem vet, ett mirakel kanske sker?
    Näe men nu ska jag ta och gå och borsta tänderna en gång till tror jag, känner för det faktiskt. Så hoppas alla får en bra dag! Min lär bli jobbig, huhu ;D PUSSSS!



Sofie.

Kommentarer
Postat av: ammis

ihihhii, du fick träffa ammis juuu:D:D:D

2008-11-20 @ 14:20:05
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ammis: Hihihihi ja det fick jag! I bland har jag sån himla tur :D

2008-11-20 @ 21:56:12
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0