Fredagkväll

God kväll!
    Blev en helt okej fredag ändå, trots allt. Såg på idol och sådär, och min älsklingskevin var ju grym som vanligt :) Synd bara att han hade valt en ganska dålig låt, han kunde valt någon bättre. Men i duetten var han som vanligt glödhet! Ojojoj...
    Jag ska följa med Emma på fest i morgon! Ska bli roligt, så slipper jag sitta hemma bara. Åker först till Emma och donar på lite, äter där osv. Sedan åker vi vidare till Ullånger. Och vi har bestämt att den här gången ska båda må bra hela kvällen igenom! :D Men jag tror det kommer bli kalas. Kanske kommer jag äntligen få ha min perfekta fest nu ;) Haha. För vi är taggade till tusen!
    Jaja, nu vill inte jag skriva mer för jag vill planera lite till med min vän Emma. Så ni får ha det så bra, och hoppas alla som sover sover gott och att alla som är vakna mår bra :D PUSS!


Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0