Farsdag?

Huhu, är vi den enda familjen i hela världen som typ aldrig har koll på farsdag eller? Alltså, jag fick i princip reda på i fredags att det är farsdag i dag, och jag har inte köpt något till pappa och det har heller inte mamma. Dessutom får pappa laga mat precis som vanligt. Jag läste i Jennans blogg att deras pappa ska bli BJUDEN på mat, och inte behöva göra någonting på hela dagen. Och i Emmas blogg läste jag att de ska ut och äta i kväll! Det är ju skandal. Pappa står och sliter i köket nu, och jag och mamma sitter på var sitt håll och slöar, haha. Stackarn :( Tror jag ska rita en teckning till honom. "Till Pappa Från Sofie" ska det stå på den, sånna gjorde jag alltid på lekis :)
    Hmm, och så har jag ett meddelande till Funkyfankan också! Du kommenterade om någon slags grej som man ska svara på, säga sju sanningar om sig själv eller något. Och jag försökte verkligen, men jag kunde inte komma på sju sanningar! Haha, låter tragiskt jag vet. Men ville bara att du ska veta att jag sett din kommentar, och att jag inte dissat dig totalt :D Hoppas att det är okej med dig ;)
    Åååh, nu kom pappa in med småtomater med aromat på och sa "Grattis på farsdag", hahaha. Orka att han ska spela någon jäkla martyr nu så att jag ska få dåligt samvete. Dålig stil! Jag fick för fasen inte ens någon födelsedagspresent på min födelsedag :D Haha, visserligen fick jag dem senare men... Han kan väl inte veta om han ska få någon senare eller inte? ;) Nej just det, så det är dåligt stil av Sven Lennart.
    Egentligen borde jag plugga just nu, och jag ska göra det... Men jag vill inte, ville inte, vill inte. Det här känns så drygt, jag vet snart inte vad jag ska ta mig till. Antar att det bara är att bita ihop, men jag börjar på panik. Var ska detta sluta egentligen? :D

Men ska sluta skriva nu, vet inte riktigt vad jag ska göra men något annat i alla fall. Så ni får ha en fortsatt trevlig kväll, kanske att jag skriver något mer innan jag går och lägger mig, vilket jag känner kommer bli sent då jag sov till 14:10 i dag (?) haha. Sjukt det med. Ta hand om er. PUSS!
    Sofie.

Kommentarer
Postat av: FunkyFankan

Haha Sofen! Det är liksom ingen fara :D Ingen går och dör elr nåt. Men nu känns det genast mkt bättre, nu känner jag mig inte lika "dissad".. ;P haha

2008-11-09 @ 16:39:36
Postat av: Sofie

Fanny: Haha, men vad härligt då ;) Var ju det som var meningen!

2008-11-09 @ 16:48:25
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: amanda

men hallå, min pappa fick en nonstoppåse av oss;o

just ja, en deo också (det får han varje år)

hihi<3

2008-11-10 @ 15:54:17
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Amanda: Haha ja, han har lydiga barn Ulf ;)

2008-11-10 @ 16:25:54
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0