And you're a tool soo..

¡Hola amigos!
    Vilken dag detta varit, uuuh. Provet gick riktigt jäkla dåligt, och dessutom sa min absoluta favoritlärare Anna-Karin Snellman till mig innan "Nu ska du få bäst på det här. Annars ligger du risigt till." inför alla i hela klassen. Kändes väldigt bra :) Särskilt med tanke på att jag fick klart över G-gränsen på förra provet, så hon kan ju inte mena att jag får IG i betyg om jag får IG på det här provet. Men ja, hon är en fantastiskt rättvis kvinna Anna-Karin, det måste jag säga. (Hoppas alla förstod ironin)
    Sedan tog jag tvåbussen hem med björnunga, så jag var hemma vid tre någon gång. Och nu är jag så trött, så trött. Ändå gick jag faktiskt och la mig tidigare än vanligt igår, tror faktiskt inte klockan var mer än tolv - halv ett. Men det är väl så, det räcker inte att "sova ut" bara en natt. Vi får se vad jag gör.
    Snart ska jag gå och plugga lite biologi var det tänkt. Eller a, lite? Jag ska nog plugga mycket biologi. Får se om jag kanske sover en stund innan, så att jag är piggare när jag ska försöka lära mig stuff. Dessutom måste jag ta reda på när jag ska göra det där provet, Muamer skulle tydligen också göra det och då lär väl vi få göra det samtidigt kan jag tänka mig.
    Känner mig verkligen låg i dag, vet inte riktigt vad det är.

Men jaja, hejdå!
    Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0