What a surprise!

Daniel och Emelie kom hem i kväll trots allt! Precis när jag sett klart filmen hör jag hur det brummas utanför huset, och hur det slås i bildörrar. Sedan ropar mamma "Sofie! Nu kommer ju Daniel och Emelie!". Hihih, glad blev jag. Emelie sa att hon hade läst min blogg och fått lite dåligt samvete ;) Så nu har vi pratat av oss lite sedan klockan tio. Och nu har jag till och med något att göra på nyår också, vilket känns skönt. Ska följa med Daniel och Emelie till Kramfors och så. Dessutom har vi bestämt att jag och Emelie ska dricka som fan i år så att det inte blir som nyår 06-07, för det sög verkligen, haha.
    Men men, nu tänkte jag i alla fall gå och tvätta mig, borsta tänderna och sedan krypa till kojs. För i morgon är det arbete i fyra timmar som gäller, och sedan åker jag till Emma en liten stund innan Daniel och Emelie kommer och hämtar mig. Då ska vi äta tacos osv. Ja, det blir nog bra hur som helst :) Godnatt med er!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0