Outside of you

Den här arbetsdagen gick helt otroligt segt, satt inte i kassan mer än kanske två minuter, sedan har jag plockat och plockat. Men innan jag började plocka tog jag och Emelie oss en morgonfika vid nio typ, som bestod av barnmat ;) Haha. Men det var faktiskt ganska gott, och fort gick det att tillaga. Så inga sura miner där! Sedan fick jag och Emelie sortera och organisera på chipshyllan i dag igen. Det är liksom alltid vi som får göra det. Varenda gång vi kommer tillbaka är allting huller om buller och det gör mig irriterad! Eller det kanske inte gör mig särskilt irriterad, men lite smått pjutt blir jag i alla fall.
    Men dagen tog som tur var slut, och då vi kom hem somnade både jag och Emlan (OCH Daniel) i soffan i tv-rummet, så jag gick och la mig i sängen i stället. Där sov jag tills det var mat när klockan var ganska precis 18:00, sedan gick jag och la mig igen, och sov till 21:00. Bra Sofie! Så nu har jag en sprängande huvudvärk och min dag har helt försvunnit? Huhu. Men ja, det är inte synd om mig. Jag får helt och hållet skylla mig själv, det vet jag. Men det lär i alla fall bli en superdupersen kväll i kväll igen.
    Nu blev jag hur som helst helt otroligt sugen på nudlar, som jag inte ätit på jag vet inte hur länge. Men jag ska gå och koka lite, så vi hörs! Hejsvejs.

I don't want you to look past me,
I want you to know who I am.
I hate it when you ignore me.
You just don't understand.

See the funny thing is,
you're just as useless as me.
I can make you better,
if you would just let me in.


Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0