Lördag

God morgon på er!
    I dag ska jag jobba mellan 11:00 och 15:00, sedan åker jag hem och äter och så får jag se hur kvällen artar sig. Emma vill att jag ska åka in till Kramfors igen, eftersom hon aldrig klippte mig igår osv. Men jag får som sagt se. Ska ju lyckas övertala mina föräldrar att skjutsa mig fram och tillbaka till Kramfors tre gånger till innan jag kommit hem igen i morgon. Jobbar ju nämligen samma tider i morgon med, och då måste mamma eller pappa skjutsa in mig till jobbet på morgonen, för det går ingen buss härifrån Lunde förrän vid ett någon gång. Sedan måste de hämta mig då jag slutar igen. Men ja, vi får väl se vad de säger.
    Nu kommer mamma och pappa och hämtar mig när som helst så jag ska ta och avrunda. Borsta tänderna måste jag också göra. Men vi hörs nog senare mina vänner, ha en strålande lördag! (Ser att det vankas fint väder, tråkigt för mig att jag kommer gå runt i en kall butik mest hela dagen. I alla fall den ljusa delen av dagen.) Tack för mig!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0