Kort skoldag

I dag blev det en väldigt kort skoldag minsann. Vi hade bara samling på historian och psykologin ska vi ändå skriva en uppsats på så där behöver man inte vara om man inte vill. Så jag gick och pratade med mina lärare och frågade om det gick bra att jag åkte hem, och det gjorde det. Skönt! Så nu är jag redan hemma, och tänkte snart gå och koka nudlar för jag är vrålhungrig. Tänkte dessutom eventuellt titta på filmen Izabelle tipsade mig om häromdagen, eller så ser jag den i kväll :) Eller jag ser nu att jag inte ens fått hem den än? Men what! Konstigt. Den laddar inte ens. Nej det här måste kollas upp.
    Haha, när jag klev av bussen i dag utanför mitt hus, så är det första jag ser ett ölglas som ligger där i snön. Kan det vara det som Darijo hade tagit med sig från Johannes och sedan inte visste vart han "ställt" det? Han hade visst tappat det innan han ens kom in i huset, stiligt! Tur bara att jag hittade det och att det inte gått sönder. Nu ska jag bara komma på ett sätt att leverera det tillbaka till Johannes om det nu var hans, vilket jag är ganska säker på.
    Men men, jag vill inte skriva mer nu, jag kommer säkert skriva mer sedan. Hoppas alla har en bra dag och att ni inte är fullt lika trötta som Sofen, eller lika less heller för den delen. Hoppas det går över snart för jag orkar inte :D Haha. PUSS!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0