I'm going down, down, down, down

Så otroligt låg jag blev nu. Att vissa människor kan förändras så extremt mycket på så kort tid, det är något som verkligen förbryllar mig. Jag förstår det bara inte. Det går som på ett vingslag liksom. Ytterst fascinerande må jag säga. Och även lite sorgligt...
    Hur som helst så tänkte jag för en stund sedan gå och lägga mig, men så ångrade jag mig. Jag ska upp 05:30 i morgon, och skulle verkligen behöva den där sömnen. Men sedan kände jag att, so what? I'm still a rockstar. Haha, nej, men skämt å sido. Jag tyckte bara inte att det spelade någon roll. Jag kommer ändå vara helt sinnessjukt trött innan jag kommit upp i morgon, och sedan helt pigg under dagen. Sedan får jag väl sova då jag kommer hem eller någonting, som jag brukar det vill säga. Tycker ju ändå inte det finns något skönare än att sova på eftermiddagen, då man inte får ;)
    Däremot tänkte jag ändå gå ifrån datorn. Tänkte att jag skulle sätta mig och läsa lite. Ja, hör och häpna! Jag ska äntligen ta till boken igen. Är det någon som kan gissa hur längesedan det var jag läste? Inte jag. Eller jag tippar på kanske tre veckor, och då läste jag max tre sidor. Jag har till och med en helt orörd bok uppe i bokhyllan som är kvar sedan jag beställde hem fyra stycken från internet för superlänge sedan. Så det ska bli kul! Tänkte även unna mig lite chips. Haha, så himla tragiskt att jag ens försöker låtsas att jag "unnar mig". Som om jag inte ätit onyttigheter varenda dag i snart två veckor ;)
    Hur som helst, jag lyssnar på Bruce nu, var ett bra tag sedan vill jag påstå. Men han är en härlig man, det måste jag säga. Nu hoppas jag att alla får en fortsatt trevlig kväll, själv ska jag ta mig en liten dusch innan jag kryper till kojs. Godnatt!


I'm sick and tired of you settin' me up, settin' me up,
just to knock-a, knock-a, knock-a me down.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0