If I had eyes

Hej på er, kära läsare!
    Den här dagen har varit låååång. Jag fick dessutom jobba över en timme. Men egentligen gjorde det inte så mycket, jag skulle ändå väntat på Emlan och så. Det som är synd är att jag nu inte hann sola, som jag hade tänkt. Men det är väl smällar man får ta det! Har varit många surisar i mina kassor i dag ska jag be att få tala om också. Sjukt jobbigt blir det. Men ja, då blir jag i alla fall arg i stället för deprimerad och jag tar fasen hellre det ;)
    Just nu ligger Emlan och sover i min säng. Det hade jag tänkt göra, men då hon frågade om hon fick är det ju klart att jag inte kan säga nej. Hon ska sedan åka in till Kramfors för att titta på hockey och sådär. Hon och Daniel ska sova där, så jag blir ensam i kväll igen. Men den här gången tänker jag titta på Harry Potter som jag tog hem igår, mysigt ;)
    Mamma ska klä granen i kväll! Jag tänker dock inte hjälpa till. Och som vanligt har hon sagt "Du ska se Sofie, vad granen är fin i år." Haha det har hon sagt vartenda år, och den blir bara fulare och fulare, och glesare och glesare :D Och förra året när jag klädde den blev jag så missnöjd så i år får mamma göra det!
    Nu är jag så less på att vara utan Jack Johnson-låtar på den här datorn. Har flera stycken på min gamla dator, som nu står i köket. Så jag ska se om jag kanske kan haxa mig in på Emlans msn och skicka några! ... Oj, jag hade verkligen glömt hur seg min gamla dator är :D Men ja, jag ger mig inte! ... Men åååh, den har inget internet! Alltså shit, vad less jag blir nu.
    Tänker verkligen inte fortsätta skriva, uuuh! HEJDÅ.



Sofie.

Kommentarer
Postat av: lol

snälla kan du sluta skriva en blogg! du är så jävla patetisk

2008-12-23 @ 15:37:51
Postat av: Sofie

lol: "skriva en blogg"? Jag skriver inte en blogg. Jag har en blogg som jag skriver i, och ingen tvingar dig att läsa den.

2008-12-23 @ 17:49:46
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: KUNGEN

lägg av lol! det är inge snällt ;/

2008-12-25 @ 00:24:36
Postat av: Sofie

Tack, KUNGEN!

2008-12-25 @ 00:26:06
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0