Hemligheternas kammare och julbord

I kväll har jag tittat på Harry Potter, Hemligheternas kammare. Skitbra film! Igår såg jag ju De vises sten som också är skitbra. Jag bara älskar Harry Potter, och i första filmen var de verkligen hur söta som helst! Men ja, jag satt i alla fall och tryckte i mig en hel påse med popcorn helt själv, hur duktigt var inte det då?
    Nu har vi alldeles nyss ätit lite julbord dessutom. Haha, jag snapsade igen. Börjar få in det där nu jag! Men tycker fortfarande att det är helt sjukt äckligt, fyyyy. Och trött blev jag. Vet faktiskt inte ens varför jag gjorde det i kväll för jag ville ju inte bli full eller så? Antar att jag bara kände mig häftig och vuxen ;)
    I morgon är det ju förresten julafton, för er som missat det. Hemskt spännande! Har sett att jag kommer få rätt många klappar ändå, av familjen då alltså. Mormor får jag väl pengar av som vanligt osv. Haha på tal om pengar! Hittade ju pengar i garderoben nu i dag, från förra julen. Pengar som jag fick av momma, så helt pank är jag fasen inte ;) Dessutom har jag hunnit slå in alla klappar som jag ska ge bort i kväll, så nu kan jag bara slappna av...
    ... Not! Synd för mig att mitt rum ser ut som ett bombnedslag fortfarande. Och att jag har lovat min mamma att jag ska följa med ut till Nordingrå i morgon på förmiddagen (läs: morgon för Sofie Stattin) och hälsa på pappas moster. Efter det är det bara hem och göra sig i ordning för att åka upp till Gunnar och Tina och sedan hem och nästan direkt då kommer hela gänget som ska fira hos oss? Det här är första året som vi har julafton för hela gänget hemma hos oss i Bjärtrå. Förra året var det bara vår familj och momma + Josse. Vilket sög. Som tur var åkte jag hem till familjen Andersson sedan och det räddade min julafton, haha. Men ja, i alla fall tror jag det kan bli roligare i år då vi är många, även om det blir sjukt stressigt.
    Men men, det får vara nog för min del. Är fruktansvärt trött. på 48 timmar har jag sammanlagt sovit ungefär 6-7 timmar, så jag känner mig rätt slut. Därför tror jag att det blir sängen för Sofen nu, eller i alla fall snart... Ha en trevlig natt och god jul på er!




Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0