Emma är kär!

Och gissa i vem? Jo i mig, Sofie Elisabeth Stattin. Och gissa varför? Jo för att jag är så himlarns, himla underbar :D Eller ja, det är kanske inte riktigt därför. Men det beror i alla fall på att vi har gjort värsta bra dealen alldeles nyss. Hon ska fixa en fin blogg till mig och jag ska hjälpa henne med en av hennes femhundratusenmiljardertriljoner inlämningsuppgifter ;) Ja, detta låter då kanske inte mycket för världen, men Emma blev ju i alla fall glad och det är väl ändå det som är huvudsaken! Inte sant?
    Jag ängtar tills i morgon nu, för då ska jag få mysa på hyssbacken igen :D Och vi ska titta på IDOL och heja fram våran älskling Kevin som ska vinna trots att det suger att vinna den där tävlingen. Går alltid åt skogen för de som vinner, men det kommer det inte göra för Kevin Borg inte, det känner jag på mig. Och jag skiter i att det är så många som typ är sura över att han varit med i melodifestivalen på Malta? Jag menar, hallojsanskojsan? Careface! Och för er som tror att han till och med varit med i Eurovision song contest, kan jag meddela att detta är icke ett sanningens faktum! Eller kan man ens säga så? Hur som helst, det är inte sant. Han har inte deltagit i ESC, enbart sjungit ett bidrag i melodifestivalen där nere som var skriven av en låtskrivare som skrivit en låt som var med i ESC typ 1998? Hahaha, shit vad jag snurrade till det där. Men jag kollade faktiskt upp det igår. Och Kevin är bra, så sluta sura! Vill ni rösta på Gnek-Alice, gör det då! Men jag tänker i alla fall rösta på Kevvan.
    Oj, nu blev det mycket snack om Maltesen, kanske ska fortsätta prata om min kväll med Emma! Hon ska även klippa mig var det tänkt, vilket jag faktiskt tror att hon har glömt bort. Men hon kommer väl på det nu då, när hon läser det här (förhoppningsvis?). Hör du det Emma? DU SKA KLIPPA MIG HAR JAG SAGT! Och ja, jag vet inte riktigt vad mer vi ska göra faktiskt, förmodligen ingenting... Eller ja, jag vet ju vad vi ska göra, men det är sånt man inte pratar om i en blogg ;) GRRRR. Hahaha, okej förlåt, det där var ett skämt.
    Nu tänker jag inte skriva mer, det "börjar" bli lite för flamsigt. SEE YAH!



Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅÅÅH det är såhär din blogg är som bäst :D Jag bara äääääälskar att läsa den, hahaa. När den är flamsig och handlar om rajtantajtan med mig! :D

2008-12-11 @ 20:43:10
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Hahahaha, och jag bara älskar ordet RAJTANTAJTAN!

2008-12-11 @ 21:14:53
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Anonym

skumt att ni vart bästa kompisar på en vecka

2008-12-11 @ 21:25:32
Postat av: Sofie

Anonym: Tråkigt att någon här är lite avundsjuk.

2008-12-11 @ 21:44:16
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: amanda

HAAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHA!

himlarns roligt dedär!

2008-12-11 @ 21:49:08
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Poffis

Vi kan ju alltid hoppas att Bobby Ljunggren skriver något värdigt och Kevin B och att Christer Björkman tar sig i sin (ömma) ändalykt och ger pojken en jokerplats. Then Moscow is ours.

2008-12-11 @ 22:34:43
URL: http://poffis.blogspot.com
Postat av: Sofie

Amanda: Haha ja visst är det kul ;)



Poffis: Ja, hoppas går ju alltid!

2008-12-11 @ 22:38:07
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0