Duktig Sof

Haha, är det inte alldeles fantastiskt hur jag alltid säger att jag ska gå och lägga mig tidigt, men att det ändå alltid slutar med att jag hamnar i säng kanske runt 01:00-02-00 ändå? Jag tycker det är ganska bra gjort faktiskt. Det låter ju så himla bra att säga att man ska gå och lägga sig tidigt. Sedan kvittar det ju om man faktiskt gör det eller inte. Dessutom tror jag ju benhårt på att det bara är min mobils fel att jag försover mig på morgonen, att den aldrig ringer ni vet. Det kan ju verkligen aldrig bero på att jag kanske är uppe lite för länge på kvällarna/nätterna :) Nej, det låter helt fel.
    Men emot alla odds tänkte jag hur som helst hoppa i säng nu, hatar att jag måste förstöra bäddningen dock :/ Men ja, a girl gotta do what a girl gotta do. Så take care nu de här dagarna då jag är borta, mina vänner! Och håll tummarna för att det här blir en lyckad tripp, vilket jag faktiskt tror det kommer bli, hihi! Godnatt :)



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0